18 October 2009

熬夜

i still remember those old times...
i use to stay overnite...
making frenz's bday gift...
chit chatting v frenz....

a lot of memorable memories....
time passed very fast...
sumtings had changed....

sum of my best frenz had changed...
sum friendship had broken...
sum relationship r nt like last time dy...

everytime tink back those old times..
reali felt it was very sweet...
hope to get back to tat time...
i v try to appreaciate wat i have now...
otherwise i v regret...

陈颖见~~ 熬夜 ~~~

就在最近这几天


我总是发呆老半天

盘旋在脑海中不去的是

你的话语和难忘的笑脸

离开学校的日子很空闲

我总是有时没事就温习过去

还有重看我们的照片

飞呀时间为何那么快的不见

一起欢笑一起流泪的日子

将这几年点缀成美丽的画面

飞呀我请月光洒在我的身边

我将学习如何去思念

我将熬夜回味这几年日记每一面

我曾经

为你熬夜只为了做你的生日卡片

一起熬夜一起准备明天的测验

过了今天也许只能说再见

能不能再次陪我熬夜聊天

为你熬夜帮你录下你最爱的影片

一起熬夜一起在网上废话连篇

过了很多天我们熬过多少夜

就让我唱这一首歌

请陪我熬夜到明天
 

2 comments: